Послуги компанії Радуга

Безкоштовна консультація чи прорахунок

Наші спеціалісти детально проконсультують з усіх питань, які вас зацікавлять. Допоможуть визначитись з вибором матеріалу та типом продукції.

Безкоштовний замір

Наші спеціалісти виконають замір та зроблять попередній прорахунок.

Технічне обслуговування

Довголітня служба конструкцій забезпечується за рахунок регулярного обслуговування.

Ремонт

 Гарантійне і післягарантійне обслуговування всіх типів конструкцій, автоматики.

Послуги

Завдання технічного обслуговування полягає в тому, щоб зберегти функції автоматизованої системи на довгий час. Автоматичні ворота і ролети не потребують спеціального обслуговування, але періодично необхідно оглядати їх, видаляти забруднення і проводити змащення.
Для виклику сервісної служби необхідно зателефонувати за номером, вказаному у Вашій сервісній книзі або за наступним номером:
(048) 700 56 46
Кваліфікований технічний персонал компанії «Радуга» якісно та оперативно виконає технічне сервісне обслуговування та ремонт всіх вироблених нами виробів.

Фірма «Радуга-N»здійснює ремонт всіх видів секційних воріт, як власних, так і сторонніх виробників, а також проводить установку автоматики і приводів на вже змонтовані ворота, як нові, так і ті, що знаходяться в експлуатації.

Сервісне обслуговування включає в себе роботи з технічного огляду і технічного обслуговування виробу.
Періодичність проведення сервісного обслуговування:
– для ролетів – 1 раз на рік;
– для в`їзних воріт – 1 раз на рік;
– для гаражних воріт – 1 раз нарік;
– для промислових воріт – 2 рази на рік.

Регулярне проведення сервісного обслуговування є обов`язковою умовою збереження гарантії.
Сервісне обслуговування воріт і ролетів в особливих випадках експлуатації повинно проводитись не рідше одного разу у 3-6 місяців. До особливих умов експлуатації відносяться наступні випадки використання:
– автоматичні мийки автомобільних і залізнодорожніх транспортних засобів;
– виробничі і складські приміщення, гаражі і стоянки з інтенсивністю використання більше 30 циклів на день.
Сервісне обслуговування також рекомендується проводити після проведення ремонтних робіт (малярних, будівельних, тощо) всередині приміщення, у яких встановлений виріб, а також через три місяці після монтажу.
Перелік регламентних робіт, як правило, включає в себе огляд і налаштування тросів і пружин, точок кріплень і з`єднань, ходових роликів і направляючих петель, шарнірів і замків.
Після закінчення терміну дії гарантії Ви можете заключити з фірмою-виробником договір щодо технічного обслуговування виробів.